Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
Wiślica, dnia 04.05.2015 roku
Numer sprawy: Or.271.2.2015
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Nr OR.271.2.2015 w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych na Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica dla Zadania Nr 3: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w urządzenia do utrzymania czystości, doposażenie kuchni, rolety okienne.
Działając na podstawie art. 92 ust.1 w związku z art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający informuję o wyborze najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, tj. w powyższym postępowaniu dla Zadania Nr 3: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w urządzenia do utrzymania czystości, doposażenie kuchni, rolety okienne za najkorzystniejszą uznana została oferta nr 17 złożona przez Wykonawcę - Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C Zawierucha, Ogłaza, Suchowola 6, 26-020 Chmielnik cena oferty 25 720,00 zł, okres gwarancja 36 mc
Uzasadnienie:
Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu, tj. firma Drzewiarz-Bis sp. z o.o, ul. Kardynała Wyszyńskiego46a, 87-600 Lipno - pismem przysłanym droga mailową z dnia 30.04.2015 r. odstąpił od podpisania umowy w zakresie w/w zadania. Wobec powyższego Zamawiający, działając zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
Wyłoniony Wykonawca i jego oferta spełniają wymogi formalne.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wybrany Wykonawca winien skontaktować się z Zamawiający w sprawie podpisania umowy w termin do dnia 11.05.2015 roku.
Pouczenie
Wykonawcą przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
Wójt Gminy Wiślica
mgr inż. Stanisław Krzak
______________________________________________________________________________________________________________________
Wiślica, dnia 22.04.2015 roku
Numer sprawy: Or.271.2.2015
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr OR.271.2.2015 w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych na Nazwa zadania: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejsze oferty w zakresie następujących części zamówienia:
Lista wybranych wykonawców w zakresie zadań
I. Zadanie Nr 1: Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych
Wybrany Wykonawca
APIS Jadwiga Oziębło, ul Kolaniki 19, 37-500 Jarosław
Uzasadnienie wyboru
Oferta przedstawia cenę, tj. 22 362,63 zł brutto Wykonawca zaproponował 36 miesięczny okres gwarancji, oferta otrzymała maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego w kryterium cena i gwarancja.
II. Zadanie Nr 2 - Dostosowanie pomieszczeń w dwóch szkołach podstawowych poprzez dostosowanie toalet
Wybrany Wykonawca
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C Zawierucha, Ogłaza, Suchowola 6,
26-020 Chmielnik
Uzasadnienie wyboru
Oferta przedstawia cenę, tj. 6 547,00 zł brutto Wykonawca zaproponował 36 miesięczny okres gwarancji, oferta otrzymała maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego w kryterium cena i gwarancja.
III. Zadanie Nr 3: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w urządzenia do utrzymania czystości, doposażenie kuchni, rolety okienne.
Wybrany Wykonawca
Drzewiarz-Bis sp. z o.o, ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno
Uzasadnienie wyboru
Oferta przedstawia cenę, tj. 24 000,00 zł brutto Wykonawca zaproponował 36 miesięczny okres gwarancji, oferta otrzymała maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego w kryterium cena i gwarancja.
IV. Zadanie Nr 4: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne
Wybrany Wykonawca
Nowa Szkoła, Ul. POW 25, 90-248 Łódź
Uzasadnienie wyboru
Oferta przedstawia cenę, tj. 76 290,00 zł brutto Wykonawca zaproponował 36 miesięczny okres gwarancji, oferta otrzymała maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego w kryterium cena i gwarancja.
V. Zadanie Nr 5: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT
Wybrany Wykonawca
Kobis Paweł Wojtanowski, Widok 16, 33-170 Tuchów
Uzasadnienie wyboru
Oferta przedstawia cenę, tj. 37 472,93 zł brutto Wykonawca zaproponował 36 miesięczny okres gwarancji, oferta otrzymała maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego w kryterium cena i gwarancja
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty dla:
I. ZADANIE NR 1 - Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych
Oferta Nr 3 - złożona przez Kora Jamer i Wspólnicy, 32-828 Biadoliny Szlacheckie 190 – cena brutto – 29 058,75 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 73,11 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 78,11 pkt.
Oferta Nr 7 - złożona przez P.P.H.U. Metal-Plast, Jacek Przybyłowski, ul. Mławska 67, 09-300 Żuromin – cena brutto – 25 392,12 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 83,67 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 88,67 pkt.
Oferta Nr 8 - złożona przez Fior sp. z o.o. ul. Odkrywców 1-3/5, 53-212 Wrocław – cena brutto – 23 209,09 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 91,54 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 96,54 pkt.
Oferta Nr 9 - złożona przez APIS Jadwiga Oziębło, ul Kolaniki 19, 37-500 Jarosław – cena brutto – 22 362,63 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 95,00 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 100 pkt.
Oferta Nr 10 - złożona przez Moje Bambino sp. z o.o. sp.k, Ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź – cena brutto – 35 926,14 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 59,13 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 64,13 pkt.
Oferta Nr 15 - złożona przez PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław – cena brutto – 37 269,00 zł, okres gwarancja 24 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 57,00 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 0 pkt.
Łączna punktacja - 57,00 pkt
Oferta Nr 17 - złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C Zawierucha, Ogłaza, Suchowola 6, 26-020 Chmielnik – cena brutto – 34 500,00 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 61,58 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 66,58 pkt
II. ZADANIE NR 2 - Dostosowanie pomieszczeń w dwóch szkołach podstawowych poprzez dostosowanie toalet
Oferta Nr 2 - złożona przez Centrum Sedno Sp.s o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin – cena brutto – 9 840,00 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 63,21 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 68,21 pkt
Oferta Nr 5 - złożona przez Drzewiarz-Bis sp. z o.o, ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a,
87-600 Lipno – cena brutto – 7 150,00 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 86,99 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 91,99 pkt
Oferta Nr 15 - złożona przez PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław – cena brutto – 9 987,60 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 62,27 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 67,27 pkt
Oferta Nr 17 - złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C Zawierucha, Ogłaza, Suchowola 6, 26-020 Chmielnik – cena brutto – 6 547,00 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 95 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 100 pkt
III. ZADANIE NR 3 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w urządzenia do utrzymania czystości, doposażenie kuchni, rolety okienne
Oferta Nr 1 - złożona przez Restaurator Serwis, Wojciech Kiercz, Wiesław Kiercz, ul. Hanke-Bosaka 11, 25-217 Kielce – cena brutto – 31 921,76 zł, okres gwarancja 24 mc
Wykonawca został wykluczony na mocy art. art. 24, ust 2, pkt ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.). Zgodnie z art. 24 ust. 4 wymienionej ustawy oferta Wykonawcy zostaje uznana za odrzuconą.
Oferta Nr 2 - złożona przez Centrum Sedno Sp.s o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin – cena brutto – 31 426,50 zł, okres gwarancja 36 mc
Oferta wykonawcy odrzucona na podstawie art. 89. ust. 1, pkt 6. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
Oferta Nr 5 - złożona przez Drzewiarz-Bis sp. z o.o, ul. Kardynała Wyszyńskiego46a,
87-600 Lipno – cena brutto – 24 000,00 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 95 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 100 pkt
Oferta Nr 15 - złożona przez PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław – cena brutto – 27 453,60 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 83,05 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 88.05 pkt
Oferta Nr 17 - złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C Zawierucha, Ogłaza, Suchowola 6, 26-020 Chmielnik – cena brutto – 25 720,00 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 88,65 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 93,65 pkt
IV. ZADANIE NR 4 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne
Oferta Nr 2 - złożona przez Centrum Sedno Sp.s o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin – cena brutto – 110 374,05 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 65,66 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 70,66 pkt
Oferta Nr 10 - złożona przez Moje Bambino sp. z o.o. sp.k, Ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź – cena brutto – 76 766,66 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 94,41 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 99,41 pkt
Oferta Nr 11 - złożona przez Nowa Szkoła, Ul. POW 25, 90-248 Łódź – 76 290,00 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 95,00 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 100 pkt
Oferta Nr 14 - złożona przez EDU Pracownia Marcin Kościelak, ul. Budziszyńska 8-10,
62-800 Kalisz – 83 184,21 zł, okres gwarancja 24 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 87,13 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 0 pkt.
Łączna punktacja - 87,13 pkt
V. ZADANIE NR 5 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT
Oferta Nr 4 - złożona przez Kobis Paweł Wojtanowski, Widok 16, 33-170 Tuchów – 37 472,93 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 95 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 100 pkt
Oferta Nr 6 - złożona przez Przedsiębiorstwo Prywatne PAXER Grzegorz Papych, ul. Krotoszyńska 133, 63-400 Ostrów Wielkopolski – 41 091,84 zł, okres gwarancja 24 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 86,63 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 0 pkt.
Łączna punktacja - 86,63 pkt
Oferta Nr 12 - złożona przez COM Michał Karczewski, 03-228 Warszawa, ul. Marywilska 34B – 40 600,00 zł, okres gwarancja 24 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 87,68 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 0 pkt.
Łączna punktacja - 87,68 pkt
Oferta Nr 13 - złożona przez MaN Complex, Grzywna Marek, Łapacz Norbert, Ul. W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce – 43 420,23 zł, okres gwarancja 24 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 81,99 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 0 pkt.
Łączna punktacja - 81,99 pkt
Oferta Nr 15 - złożona przez PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław – 39 310,80 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 90,56 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 95,56 pkt
Oferta Nr 16 - złożona przez 13p Grzegorz Kociumbas, ul. Kosmiczna 22, 52-226 Wrocław – 43 455,90 zł, okres gwarancja 36 mc
- Ocena punktowa w kryterium ceny dla zadania – 81,92 pkt ,
- Ocena punktowa w kryterium gwarancja – 5 pkt.
Łączna punktacja - 86,92 pkt
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone 2 oferty.
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następujące oferty
Dla Zadania Nr 3 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w urządzenia do utrzymania czystości, doposażenie kuchni, rolety okienne.
Oferta Nr 1 - złożona przez Restaurator Serwis, Wojciech Kiercz, Wiesław Kiercz, ul. Hanke-Bosaka 11, 25-217 Kielce.
Podstawą odrzucenia oferty wykonawcy
art. 24, ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
Oferta Nr 2 - złożona przez Centrum Sedno Sp.s o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin.
Podstawą odrzucenia oferty wykonawcy
art. 89. ust. 1, pkt 6. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony 1 wykonawca.
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców
Dla Zadania Nr 3 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w urządzenia do utrzymania czystości, doposażenie kuchni, rolety okienne
1. Wykonawca - Restaurator Serwis, Wojciech Kiercz, Wiesław Kiercz, ul. Hanke-Bosaka 11, 25-217 Kielce
Podstawa wykluczenia wykonawcy
art. 24, ust 2, pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionymi wykonawcami możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
Wójt Gminy Wiślica
mgr inż. Stanisław Krzak
_____________________-______________________________________________________________________________________________
Wiślica, dnia 26.03.2015 roku.
Numer sprawy: OR.271.2.2015.
Otrzymują :
UCZESTNICY POSTĘPOWANIA
Informuję, że do Zamawiającego wpłynęły pytania w sprawie postępowania o zamówienie publiczne Numer sprawy: Or. 271.2.2015. Nazwa zadania: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica
Zgodnie z art. 38 ust 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) Zamawiający poniżej podaje ich treść wraz z wyjaśnieniami:
PYTANIA
1. Czy Zamawiający dopuści jako ważną ofertę zawierającą komputer przenośny z dwoma kartami graficznymi o łącznej ilości 816 pkt. w teście wydajności ?
2. Rolety okienne w Szkole podstawowej w Skotnikach Dolnych z opisu wynika, że rolety mają być na 3 okna, czy ma być 3 sztuki czy 1 szt?
3. W opisie zestawu przedszkolak i huśtawki Zamawiający wymaga materiału z którego są wykonane czyli : drewno sosnowe klejone, impregnowane ciśnieniowo.
Zgodnie z technologią przy drewnie klejonym nie stosuje się impregnacji ciśnieniowej, gdyż impregnacja pod ciśnieniem spowoduje rozklejenie warstw.
Proszę o odpowiedź czy Zamawiający dopuszcza wykonanie urządzeń z impregnowanego drewna klejonego ?
4. Proszę o określenie przez zamawiającego jaką wykładzinę wykonawca ma brać pod uwagę do wykładziny domowe czy obiektowe.
5. Prosimy o doprecyzowanie jednostek miary wykładziny, ponieważ opis zamawiającego wskazuję na 2 sale lekcyjne (9,5m x 6m) o wym. 114 m2 czyli 57m2 każda, natomiast w jednostkach miary i ilości podano 35 mb.
6. Czy stół przyścienny ma być wyposażony w 3 szuflady jak w nazwie produktu czy tak jak w opisie ma być tylko MOZLIWOSC zamontowania na przyszłość podwieszanej (1?) szuflady?
7. Huśtawka podwójna . Proszę o rozszerzenie opisu produktu – wymiary, w celu dokonania prawidłowej wyceny?
8. Zestaw tęczowy Zakup szafek zamykanych Zadanie nr 4 , poz 3 Czy zamawiający wymaga skalkulowania drzwiczek do półek ? jak tak to proszę podać ilość drzwiczek.
9. Poz 201 Fartuszki z rękawami. Jakiej ilości sztuk oczekuje Zamawiający ? 16kpl po 3 szt. w kpl tj 48 sztuk, czy może 16 szt fartuszków?
10. Czy Zamawiający dopuści laptop o powłoce błyszczącej?
ODPOWIEDZI
Ad. 1 Nie. Zamawiający wymaga 1 karty graficznej osiągającej wynik w teście wydajności min 816 pkt.
Ad.2 W sali w której będą zamontowane rolety znajdują się 3 okna o wymiarach: wys.-200 cm, szer. -135cm każde.
W związku z powyższym rolety mają być zamontowane w 3 oknach o wyżej podanych wymiarach czyli po jednej rolecie w każde okno.
Podana przez Zamawiającego jednostka miary (szt) i ilość (1) dotyczy sali w której mają być montowane rolety
Ad.3 Zamawiający wymaga drewna sosnowego klejonego, impregnowanego ciśnieniowo.
Ad.4 Wykładzina stosowana do użytku domowego.
Ad.5 Wymiary sal 9,5m x 6m= 57m2 *2sale =114m2.
Ad.6 Stół ma być przyścienny z blokiem trzech szuflad i półką jak w nazwie produktu.
Ad.7 Wymagania minimalne dla huśtawki
Wymiary 197 x 345 cm, Wysokość całkowita: 251 cm, przystosowana dla dzieci w wieku od 3 lat.
Ad.8 Tak. Ilość drzwiczek 29 szt. dla 1 kpl.
Ad. 9 ilości sztuk oczekiwana przez Zamawiający to 48 szt fartuszków.
Ad. 10 Nie
Zamawiający jeszcze raz informuje, że
termin składania ofert to 30.03.2015 roku do godz. 08:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.03.2015 roku o godz. 08:10
Jednocześnie Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert
Wójt Gminy Wiślica
mgr inż. Stanisław Krzak
PYTANIA I UDZIELONE ODPOWIEDZI PDF- POBIERZ
_____________________________________________________________________________________________________________________
Wiślica, dnia 23.03.2015 roku
Znak: Znak sprawy; OR.271.2.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Numer ogłoszenia: 64482 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 60656 - 2015 data 18.03.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Wiślica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie, tel. 41 369 09 00, fax. 41 369 09 01, 41 379 21 28.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Wiślica Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój nr 9 - I piętro, sekretariat..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Wiślica Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój nr 9 - I piętro, sekretariat..
Wójt Gminy Wiślica
mgr inż. Stanisław Krzak
_______________________________________________________________
PYTANIA I UDZIELONE ODPOWIEDZI - POBIERZ
MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ - POBIERZ
Załącznik Nr 6e do SIWZ po modyfikacji Zadania Nr 5 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT – wymagania minimalne- POBIERZ
__________________________________________________________________
Znak sprawy; OR.271.2.2015
Do wszystkich Wykonawców
Dotyczy postępowania Numer sprawy: Or. 271.2.2015. Nazwa zadania: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica
MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ
Gmina Wiślica działając zgodnie z art. 38 ust. 4 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) modyfikuje się treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zakres modyfikacji jest następujący:
1. W załączniku Nr 6c do SIWZ , OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – SPECYFIKACJA DOSTAW dla Zadania Nr 3 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w urządzenia do utrzymania czystości, doposażenie kuchni, rolety okienne – dodaje się do tabeli wiersza w Lp 19 w brzmieniu:
L.p. |
Nazwa produktu |
Opis przedmiotu |
j.m |
Ilość |
19. |
Stół przyścienny z 1 półką |
Wysokość - H: 850 mm Głębokość D: 700 mm Szerokość - W: 1200 mm Materiał wykonania: stal nierdzewna Konstrukcja: spawana Ilość półek: 1 szt Możliwość zamontowania podwieszanej szuflady Stół spawany Płyty robocze wykonane są z blachy o grubości 1,0 mm. Stelaże stołów wykonane są z profilu kwadratowego o wymiarach 40x40 mm. Korpusy stołów wykonane są z blachy o grubości 0,8 mm. Półka w stole wykonana jest z blachy o grubości 1,0 mm. Meble wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej chromowo-niklowej. Gatunek wg PN 0H18N9 (wg EN 1.4301; wg ASTM 304). |
szt |
1 |
2. W Załączniku Nr 6d do SIWZ, OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – SPECYFIKACJA DOSTAW dla Zadania Nr 4 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne
1) w tabeli skreśla się wiersz o Lp 115.
2) w tabeli o Lp 221 w kolumnie dotyczącej ilości jest 2 szt. winno być 4 szt.
3. Zmienia się Załącznik Nr 6e do SIWZ nowy załącznik otrzymuje brzmienie:
Załącznik Nr 6e do SIWZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – SPECYFIKACJA DOSTAW
Zadania Nr 5 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT – wymagania minimalne
L.p. |
Nazwa produktu |
Opis przedmiotu |
j.m |
Ilość |
Parametry oferowanego sprzętu Producent: Model: |
Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych |
|||||
1. |
Drukarka kolorowa atramentowa
|
Zasilanie - Napięcie przemienne 100–240 V, 50/60 Hz Rozdzielczość drukowania: 4800x600 dpi Szybkość drukowania mono ISO ESAT: około 8,0 obr./min Szybkość drukowania w kolorze ISO ESAT: około 4,0 obr./min Wydajność wkładu czarnego Tryb czarno-biały: min- 180 strony Wydajność wkładu kolorowego Tryb kolorowy: min 180 stron Połączenia przewodowe: USB Hi-Speed Formaty pamieru: Papier zwykły: A4, A5, B5, LTR, LGL Oprogramowanie i okablowanie w komplecie. |
szt |
1 |
Producent: ………….
Model:………………
|
2. |
Kserokopiarka
|
Proces kopiowania: Elektrostatyczny fotograficzny system przenoszący wykorzystujący laser System tonera: Toner polimeryzowany - Simitri HD Prędkość druku / kopiowania A4 w czerni:Do 18 kopii/minutę Prędkość druku / kopiowania A3 w czern:Do 9.1 kopii/minutę Czas pierwszej kopii / wydruku w czerni: Poniżej 8 sek. Czas nagrzewania (sek.) Poniżej 29 sek. Rozdzielczość kopiowania (dpi) 600 x 600 dpi Skala szarości 256 poziomów Kopiowanie wielokrotne 1-99 Format oryginału Maks. A3 Skalowanie 50 - 200% w kroku co 1% Funkcje kopiowania 2w1, 4w1, Ustawienia gęstości, Sortowanie/grupowanie, Specyfikacja drukarkiRozdzielczość drukowania (dpi) 600 x 600 dpi Prędkość CPU kontrolera 120 MHz Język opisu strony GDI Systemy operacyjne: Windows 2000/XP/Vista/7/8 32 bit i 64 bit Funkcje drukowania: watermark, n-up Specyfikacja skaneraRozdzielczość skanowania (dpi) Maks.: 600 x 600 dpi Tryby skanowania: Skan TWAIN Specyfikacja systemuStandardowa pamięć systemu (MB): 32 MB Standardowe interfejsy: USB 2.0, USB 1.1 Rozmiar papieru: A5-A3, możliwość własnego wyboru rozmiaru papieru Gramatura papieru (g/m²): 64-157 g/m² Pojemność papieru (arkusze) Standard: 350 arkuszy Pobór energii: 220-240 V / 50/60Hz ,Maks. 800 W, kopiowanie: 300W,stan spoczynku: 70 W, stan uśpienia: 1.7 W |
szt |
1 |
Producent: ………….
Model:………………
|
3. |
Telewizor
|
telewizor LED w technologii 3D, o przekątnej 42". Telewizor obsługuje rozdzielczość Full HD. Maksymalna rozdzielczość telewizora to 1920x1080 pikseli. Trzy złącza HDMI. głośniki o łącznej mocy 24WSPECYFIKACJATechnologia 3D pasywna LED 800 Hz Przekątna 42" Rozdzielczość 1920x1080 Format 16:9 Ilość gniazd HDMI 3 Tuner TV DVB-T2, DVB-C, DVB-S2, analogowy Klasa energetyczna A+ Wi-Fi Gniazdo ethernet Języki menu polski, inne pilot, baterie, kabel DŹWIĘKMoc wyjściowa (łącznie) 24 W Dekoder Dolby Digital System dźwięku przestrzennego Virtual Surround Plus STROJENIETuner analogowej telewizji naziemnej Tuner cyfrowej telewizji naziemnej (MPEG-2) Tuner cyfrowej telewizji kablowej Tuner telewizji HD H.264 (MPEG-4) Zgodność z CI+ Automatyczne strojenie kanałów ZŁĄCZA TELEWIZORASłuchawkowe AV Wejście RF Komponentowe (Y, Pb, Pr) SCART (EURO) Cyfrowe wyjście dźwięku Wejście dźwięku z komputera Ethernet (LAN) WiFi HDMI/HDCP (3) USB 2.0 (3) Gniazdo CI (1) OBSŁUGIWANE FORMATY PLIKÓW PRZEZ ZŁĄCZE USBJPEG Mp3 DivX ŁĄCZNOŚĆ Z PCMaksymalna rozdzielczość dla PC 1920x1080 Tryb PC dla HDMI |
szt |
1 |
Producent: ………….
Model:………………
|
4. |
Tablica interaktywna z oprogramowaniem
|
Technologia pozycjonowanie w podczerwieni Przekątna powierzchni roboczej 80" Rodzaj powierzchni magnetyczna matowa porcelanowa suchościeralna Sposób obsługi palec lub dowolny wskaźnik Format obrazu 4:3 Rozdzielczość 4096 x 4096 Dokładność odczytu 3 mm Prędkość kursora 120"/sekundę Czas reakcji Pierwsza kropka: 25ms, ciągła kropka: 8ms Komunikacja USB Paski skrótów po obu stronach tablicy Wymiary powierzchni roboczej 1653 x 1159 mm Zasilanie Port USB Akcesoria 3 pisaki zakończone gąbką (czerwony, czarny, niebieski) System operacyjny Windows Vista 32/64 bit, Windows XP 32/64 bit Obsługa tablicy nawet przez 4 osoby |
szt |
1 |
Producent: ………….
Model:………………
|
5. |
Laptop z oprogramowaniem- |
Opis według załącznika Nr 7 do SIWZ TABELA RÓWNOWAŻNOŚCI |
szt |
1 |
Producent: ………….
Model:……………… |
Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT w Zespole szkolno-Przedszkolnym w Wiślicy |
|||||
6. |
Komputer wraz z oprogramowaniem |
Opis według załącznika Nr 7 do SIWZ TABELA RÓWNOWAŻNOŚCI
|
kpl |
2 |
Producent: ……….
Model:…………… |
7. |
Monitor 22"
|
Typ matrycy LED, TN Przekątna ekranu 21,5" Format ekranu 16:9 Nominalna rozdzielczość 1920 x 1080 Wielkość plamki 0.24 mm Jasność 250 cd/m2 Kontrast statyczny 1000:1 Kąt widzenia w poziome 170 stopni Kąt widzenia w pionie 160 stopni Czas reakcji 5 ms Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln Rodzaje wyjść / wejść VGA (D-sub) - 1 szt. Pobór mocy podczas pracy 25 W Pobór mocy podczas spoczynku 0,3 W
|
szt |
2 |
Producent:……….
Model:……………
|
8. |
Rzutnik |
Rodzaj matrycy 3LCD Full HD/ HD Ready tak / nie Siła lampy 200 W Żywotność lampy (normal) 5000 h Żywotność lampy (econo) 6000 h Obraz Współczynnik kontrastu 15000 :1 Rozdzielczość bazowa HD 1080p (1920 x 1080) Rozdzielczość maksymalna HD 1080p (1920 x 1080) 3D ready Jasność 2000 ANSI lumen Format obrazu standardowy / skompresowany 16:9 Zoom optyczny / cyfrowy 1,2 :1 Korekcja pionowa (Keystone) +/-30 stopni Korekcja pozioma +/-30 stopni Wielkość obrazu 34 cale - 328 cali Wejścia / wyjścia Wejście HDMI 2 Wejście D-Sub 15pin 1 Wejście kompozytowe 1 Port RS-232 1 Wejście liniowe audio 1 Wyjście liniowe audio 1 Złącze USB 2 Informacje użytkowe Samodzielna prezentacja Pilot Podstawowy Pokrowiec Parametry fizyczne Waga 2,8 kg Głośność (econo) 29 dB Głośność (normal) 37 dB Wyposażenie instrukcja obsługi, kabel zasilający, karta gwarancyjna, pilot zdalnego sterowania z bateriami |
szt |
2 |
|
9. |
Ekran |
Model ekranu 269x147 CINEMA HD Rodzaj ekranu Ekran podwieszany, ręcznie rozwijany Domyślny format obrazu 16:9 Powierzchnia wizyjna 260 x 147 cm Powierzchnia całkowita 268 x 180 cm Rodzaj powierzchni Matt White Glass Beaded Współczynnik odbicia 1,2 G Kąt widzenia 150 stopni Dostosowanie formatu obrazu Regulacja płynna, przy rozwijaniu z kasety ekran można zatrzymać w dowolnej pozycji Mechanizm Mechanizm sprężynowy z automatyczną blokadą Obramowanie Wysokość pasa rozbiegowego na górze: 35 cm, czarne ramki 4 cm ze wszystkich stron |
szt |
2 |
Producent:……….
Model:……………
|
10. |
Niszczarka |
Rodzaj cięcia: ścinki Zabezpieczenie przed przegrzaniem, Funkcja cofania / rewers, Cykl pracy w minutach: 5 on / 20 off. Mechanizm odporny na zszywki, Zatrzymanie przy wyjętym koszu/zdjętej głowicy: Czujnik : Mechanizm odporny na małe spinacze Kabel zasilający |
szt |
2 |
Producent:………
Model:……………
|
11. |
Tablica interaktywna wraz z oprogramowaniem |
Technologia - Technologia IR (pozycjonowanie w podczerwieni) Rozdzielczość (linie na cal) - 4096 x 4096 Wymiary robocze - 1642 x 1159 mm Powierzchnia - Matowa, ceramiczna, suchościeralna, magnetyczna, żadne uszkodzenie nie wpływa na działanie tablicy Powierzchnia anti-reflex Możliwość używania pisaków do tablic suchościeraln Pisaki w zestawie 3 pisaki zakończone gąbką (czerwony, czarny, niebieski) Przekątna robocza obrazu - 79" Systemy operacyjne - Windows 2000/XP/Vista/7/8 32 bit i 64 bit Oprogramowanie dedykowane do modelu tablicy Okablowanie - kabel USB (do zasilania tablicy) Zasilanie z USB Częstotliwość odczytu (współrzędne na sekundę) - 120 Informacje dodatkowe - MULTITOUCH - możliwa praca 4 osób jednocześnie. Inteligentna półka na pisaki lub inteligentna rama. Funkcja rozpoznawania pisma odręcznego. Rozpoznawanie gestów wykonanych na tablicy. Autozapis. Wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe. Zarządzanie obiektami. Definiowanieskrótów. Funkcja “chwytania obrazu” ułatwiająca pracę niższym osobom oraz dająca możliwość szybkiego uzyskania dodatkowego miejsca do pracy na tablicy. Opis Urządzenie współpracujące z komputerem i projektorem multimedialnym. Działa jak duży ekran dotykowy, który może być obsługiwany za pomocą palca. Dzięki zastosowaniu powierzchni ceramicznej tablica interaktywna posiada także właściwości klasycznej tablicy. |
szt |
2 |
Producent:……….
Model:……………
|
12. |
Telewizor |
Matryca 32 cale / 80 cm, 16:9 Rozdzielczość Full HD, 1920 x 1080 Technologia wyświetlania 3D pasywna (polaryzacyjna) Tuner DVB-C, DVB-T2 , DVB-S2 Odświeżanie Motion Clarity Index 500 Hz Dodatkowe opcje obrazu panel IPS, 24p Real Cinema, Picture Wizard III, Triple XD Engine System dźwięku przestrzennego Virtual Surround Plus Moc głośników 2 x 10 W Regulacja tonów wysokich / niskich Korektor dźwięku Dodatkowe opcje dźwięku Dolby Digital, Dolby Digital Plus, dts 2.0 + Digial out, Clear Voice II, Smart Sound Mode Funkcje sieciowe i multimedialne Smart TV, Wi-Fi , DLNA , HbbTV , Przeglądarka internetowa Nagrywanie na USB Komunikacja opcjonalna Wi-Fi Direct, Wi-Fi Miracast, WiDi - Intel Wireless Display, MHL - Mobile HD Link Funkcje Smart TV system webOS, Skype ready - opcjonalna kamera, Smart Share, Premium Content - Treści Premium, LG Cloud, strefa 3D, aplikacje i gry, Widżety Smart TV Facebook, Twitter, YouTube Wyszukiwanie głosowe, sterowanie ruchami palca, konwersja obrazu 2D na 3D, konwersja obrazu 3D na 2D, SimpLink, Digital EPG, PVR - nagrywanie USB, TimeShift, możliwość aktualizacji oprogramowania, możliowść sterowanie za pomocą smartfona i tabletu, Dual Play, certyfikat DiviX HD, obsługa MHL 2.0 Wejścia / wyjścia Wyjście słuchawkowe Menu w języku polskim Standard VESA 200x200 mm Kolor obudowy srebrny Zasilanie 220 - 240 V 50/60 Hz Wyposażenie okulary 3D min 3 szt, pilot, 2 baterie AAA do pilota, podstawa, instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna |
szt |
2 |
Producent:……….
Model:……………
|
13. |
Odtwarzacz DVD |
Menu wyświetlane na ekranie (OSD) Blokada rodzicielska Pilot Zastosowane technologie Anynet+ Zastosowane technologie Progressive Scan BD Wise Rodzaj odtwarzanych płyt- CD, DVD,DVD+R,DVD+RW,DVD-R,DVD-RW,CD-R,,CD-RW Format plików - JPEG,MP3, WMA, DivX, MPEG-4 Przetwornik C/A audio 192 kHz/24 bit Przetwornik C/A wideo 148 MHz/12 bit ZłączaWyjście audio L/R, Wyjście kompozytowe video USB 2.0 ,Wejście/wyjście scart 1/1, Wejście/wyjście audio Panel przedni Zastosowane technologie - HDMI Component, Video
|
szt |
2 |
Producent:…….
Model:……………
|
14. |
Radio z odtwarzaczem CD |
Kolor - czarny System fonii - Stereo Ilość głośników 2 Moc [W] 12 Wyjście słuchawkowe Zastosowane technologie DBB, USB Wejście liniowe stereo 3.5 mm płyty podawane od góry Rodzaje odtwarzanych płyt CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA Szybkie odtwarzanie do przodu/do tyłu Zakresy fal FM Pamięć stacji Antena teleskopowa do odbioru radia FM Zasilanie Baterie/sieć W zestawie - przewód zasilający, pilot, baterie pilot/radio |
|
2 |
Producent:………
Model:…………
|
W związku z modyfikacją treści SIWZ Zamawiający informuje jednocześnie o przedłużeniu terminu składania ofert. Nowy termin to: 30.03.2015 roku do godz. 08:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.03.2015 roku o godz. 08:10
Pozostałe ustalenia dotyczące miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu po upłynięciu, którego zamawiający może pozostawić ewentualny kolejny wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji, bez rozpoznania.
Wójt Gminy Wiślica
mgr inż. Stanisław Krzak
_____________________________________________________________________________________________________________________
Wiślica, dnia 18.03.2015 roku.
Znak sprawy; OR.271.2.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica
Numer ogłoszenia: 60656 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiślica , ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3792106, faks 041 3722128.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.wislica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica. 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych . Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych. Zakres zadania obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6a do SIWZ 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 Dostosowanie pomieszczeń w dwóch szkołach podstawowych poprzez dostosowanie toalet. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie toalet do potrzeb dzieci młodszych w dwóch szkołach podstawowych działających na terenie Gminy Wiślica. Zakres zadania obejmuje: dostawę wraz z montażem misek ustępowych, desek sedesowych, luster łazienkowych, podajników na mydło, podajników na papier toaletowy podestów dziecięcych, szczotek do WC, umywalek łazienkowych, baterii łazienkowych, podgrzewacza wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6b do SIWZ 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 3 Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w urządzenia do utrzymania czystości, doposażenie kuchni, rolety okienne. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa i montaż urządzeń do utrzymania czystości w pomieszczeniach takich jak: odkurzacze przemysłowe, pralkę. 2. Doposażenie kuchni poprzez dostawę i montaż zmywarki z funkcją wyparzania, stołów, szaf, półek, wózka dwupółkowego, garnków, wyparzacza do jajek, patelni, pojemników termoizolacyjnych. 3. Dostawa i montaż rolet okiennych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6c do SIWZ 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 4 Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych. 2. Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. 3. Dostawa i montaż mebli do wyposażenia szatni. 4. Dostawa wyposażenia wypoczynkowego. 5. Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia sal przedszkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6d do SIWZ 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 5 Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa sprzętu ICT wraz z oprogramowaniem. 2. Dostawa sprzętu audiowizualnego. 3. Dostawa tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem 4. Dostawa kserokopiarki. 5. Instalacja ww. sprzętu, oprogramowania oraz szkolenie w zakresie podstawowej obsługi dostarczonych urządzeń i programów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6e do SIWZ i Załącznik Nr 7 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe określone w przedmiocie zamówienia, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt. 7) ustawy- Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.53.52.00-9, 39.16.10.00-8, 39.14.10.00-2, 30.23.60.00-2, 32.00.00.00-3, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.71.34.30-6, 39.51.54.00-9, 44.11.22.00-0, 39.53.00.00-6, 44.41.10.00-4, 39.71.51.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do SIWZ 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Załącznik Nr 6e do SIWZ dla Zadania Nr 5 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ TABELA RÓWNOWAŻNOŚCI w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 5 lub między innymi na Zadanie Nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w szczególności zmiany mogą dotyczyć : 1) terminów harmonogramu dostaw; 2) terminu realizacji zamówienia; 3) wynagrodzenia; 4) warunków płatności; 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później, aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku VAT na dzień wystawienia faktury, w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy. 3. Oprócz przypadków określonych w ust. 2 zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w innych przypadkach, których nie można było przewidzieć, a leżących po stronie Zamawiającego. 4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 5. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.wislica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiślica Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój nr 12 - I piętro,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Wiślica Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój nr 9 - I piętro, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego funduszu Społecznego -Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddzialanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych. Zakres zadania obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń w dwóch szkołach podstawowych poprzez dostosowanie toalet..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie toalet do potrzeb dzieci młodszych w dwóch szkołach podstawowych działających na terenie Gminy Wiślica. Zakres zadania obejmuje: dostawę wraz z montażem misek ustępowych, desek sedesowych, luster łazienkowych, podajników na mydło, podajników na papier toaletowy podestów dziecięcych, szczotek do WC, umywalek łazienkowych, baterii łazienkowych, podgrzewacza wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4, 39.71.51.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w urządzenia do utrzymania czystości, doposażenie kuchni, rolety okienne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa i montaż urządzeń do utrzymania czystości w pomieszczeniach takich jak: odkurzacze przemysłowe, pralkę. 2. Doposażenie kuchni poprzez dostawę i montaż zmywarki z funkcją wyparzania, stołów, szaf, półek, wózka dwupółkowego, garnków, wyparzacza do jajek, patelni, pojemników termoizolacyjnych. 3. Dostawa i montaż rolet okiennych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.71.34.30-6, 39.51.54.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych. 2. Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. 3. Dostawa i montaż mebli do wyposażenia szatni. 4. Dostawa wyposażenia wypoczynkowego. 5. Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia sal przedszkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 44.11.22.00-0, 39.53.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa sprzętu ICT wraz z oprogramowaniem. 2. Dostawa sprzętu audiowizualnego. 3. Dostawa tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem 4. Dostawa kserokopiarki. 5. Instalacja ww. sprzętu, oprogramowania oraz szkolenie w zakresie podstawowej obsługi dostarczonych urządzeń i programów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6e do SIWZ i Załącznik Nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 32.00.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
Wójt Gminy Wiślica
mgr inż. Stanisław Krzak
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DOC - POBIERZ
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PDF - POBIERZ