ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
Informacja
z otwarcia ofert na usuwanie azbestu z budynków mieszkalnych oraz gospodarczych na terenie Gminy Wiślica zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty, znak:G.K.III.6232.1.2016 z dnia 17.06.2016 roku.
W wyznaczonym terminie tj. do dnia 29.06.2016 roku do godz. 9oo wpłynęły 4 oferty na realizację zadania: ,,Usuwanie azbestu z budynków mieszkalnych oraz gospodarczych na terenie Gminy Wiślica” częściowo finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach. Oferty zostały komisyjnie otwarte
w dniu 29.06.2016r, o godz. 9.30.
Oferenci przedłożyli następujące oferty na wykonanie w/w zadania:
1. PHUP „EURO-GAZ” Sp.j. Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny -18 537,57 zł brutto,
2. Środowisko i Innowacje Sp. z o.o. Dobrów 8, 28-142 Tuczępy- 18 747,54 zł brutto.
3. P.P.H.U ,,Eko-Grunt” Wojciech Wieczorek, ul. Goleszowska 15/20, 43-300 Bielsko-Biała,
- 19 219,13 zł brutto, .
4.Paweł Michalski Przedsiębiorstwo Produkcyjno–Budowlano-Handlowe EKO Mikułowice 261, 28-100 Busko Zdrój- 21 688,29 zł brutto
Najkorzystniejszą pod względem cenowym ofertę złożyło PHUP ,,EURO-GAZ” Sp. j. Zagórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny, które zaproponowało wykonanie przedmiotu zamówienia za wynagrodzenie o wartości łącznej brutto 18 537, 57 zł.
Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie zaproszony do podpisania umowy.
Wiślica, dnia 01.07.2016r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia
2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ) określonego
w art. 4 pkt. 8, numer sprawy G.K.III.6232.1.2016 na świadczenie usług w zakresie zadania ,,Usuwanie azbestu z budynków mieszkalnych oraz gospodarczych na terenie Gminy Wiślica” częściowo finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony
i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
I. Przedmiot zamówienia:
,,Usuwanie azbestu z budynków mieszkalnych oraz gospodarczych na terenie Gminy Wiślica”-polegające na demontażu pokryć dachowych zawierających azbest, transporcie zdemontowanych pokryć dachowych, zdeponowaniu i unieszkodliwieniu na składowisku odpadów w ilości 3,518 Mg oraz usuwaniu odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach-transport, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów w ilości 50,843 Mg.
Wspólny Słownik Zamówień:
45262660-5 Usuwanie azbestu
Uszczegółowienie zakresu usługi:
1.Demontaż pokryć dachowych zawierających azbest, transport zdemontowanych pokryć dachowych, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów; obejmujący: demontaż, pakowanie, załadunek, transport wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich) z posesji na przystosowane składowisko odpadów-Dobrów, gm. Tuczępy oraz utylizację.
2.Usuwanie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach-transport, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów; obejmujący: zbieranie, pakowanie, załadunek, transport wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich)
z posesji na przystosowane składowisko odpadów-Dobrów, gm. Tuczępy oraz utylizację.
3.Zamawiający zastrzega, że ze względu na charakter zamówienia ilość odpadów zawierających azbest do demontażu i usunięcia odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach może ulec zmianie. Jednocześnie informuję, że łączna wielkość odpadów zawierających azbest do demontażu i usunięcia odpadów zawierających azbest w ramach przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ilości określonej w pkt I przedmiotu zamówienia
i w załączonym wykazie nieruchomości.
4.Wykaz nieruchomości z których należy usunąć odpady zawierające azbest objętych demontażem pokryć dachowych zawierających azbest, transportem zdemontowanych pokryć dachowych, zdeponowaniem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów oraz usuwaniem odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach-transport, zdeponowanie
i unieszkodliwienie na składowisku odpadów określa załącznik nr 2.
5. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością prac objętych niniejszym zamówieniem.
6.Wykonawca skontaktuje się i ustali dogodny termin z właścicielem posesji na demontaż pokryć dachowych zawierający azbest, transport zdemontowanych pokryć dachowych, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów oraz na usunięcie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach-transport, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów. O terminie tym Wykonawca poinformuje Zamawiającego przynajmniej na siedem dni przed planowanym terminem.
7.Jednostką rozliczeniową z Wykonawcą jest 1 Mg (z dokładnością do 3 miejsc po przecinku) odpadu zawierającego azbest.
8.Ustalanie ilości odbieranych odpadów zawierających azbest musi odbywać się w obecności przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i Właściciela nieruchomości o dniu odbioru.
9.Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu własnych, atestowanych urządzeń.
Z czynności tej sporządza się protokół podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, właścicieli budynków (użytkowników wieczystych) oraz Wykonawcę- po zakończeniu prac na danej posesji, który będzie zawierał następujące informacje: imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru, datę odbioru, ilość odebranych odpadów tj. wagę w Mg.
10.Wykonawca po zakończeniu prac złoży właścicielowi (użytkownikowi wieczystemu nieruchomości) pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
11.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec właścicieli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz osób trzecich za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją zamówienia.
12.Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z:
a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.)
b)Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych
(Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 z późn. zm.)
c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia
2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania
wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)
d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 roku
w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu
wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego
użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824)
e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów
dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz.1973)
f) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.)
13. Termin płatności faktury – w ciągu 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu.
II.Potwierdzenie unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych zawierających azbest Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu: 1.Dowód unieszkodliwienia odpadów tj. kartę przekazania odpadów wg wzoru zawartego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973) oraz kwit wagowy ze składowiska, potwierdzający wagę odebranych z Gminy Wiślica wyrobów zawierających azbest.
2.Oświadczenia o prawidłowości wykonanych prac związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest zgodne z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649
z późn. zm.),
III. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia – 30 dni od dnia podpisania umowy.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnia ją następujące warunki:
1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. – działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień:
-aktualne zezwolenie na transport odpadów zawierających azbest, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.)
-umowę z zarządzającym składowiskiem, lub inny dokument potwierdzający przyjęcie do unieszkodliwiania na stałe (nie na magazynowanie) odpadów zawierających azbest na składowisko.
2.Posiadać wiedzę i doświadczenie. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnieniu warunku – załącznik nr 1 do zaproszenia.
3.Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia
14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu
i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r., Nr 216 poz. 1824). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku – załącznik nr 1do zaproszenia.
4.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawczy o spełnieniu warunku – załącznik nr 1
do zaproszenia.
V. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena: 100% - najniższa cena brutto.
Ocena oferty nastąpi poprzez przeliczenie zaproponowanej ceny według wzoru:
I. Cena – 100 pkt. Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, pozostałe oferty otrzymają punkty za kryterium „cena”, które zostaną obliczone wg następującego wzoru:
C=C min/C Bad X 100 pkt.
gdzie:
C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min – cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich ofert,
C Bad – cena (brutto) badanej oferty
Wykonawca, który zaoferował najniższą cenę zostanie wezwany przez Zamawiającego
do podpisania umowy. W przypadku odmowy podpisania umowy lub przekroczenia terminu określonego przez Zamawiającego do podpisania umowy. Podobne wezwanie Zamawiający skieruje do Wykonawcy, który zaoferował kolejną najtańszą ofertę/otrzymał kolejno najwyższą ilość punktów.
W ofercie należy podać ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
Cenę za zrealizowanie niniejszego zamówienia należy obliczyć zgodnie z Formularzem
ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowe warunki określone przez Zamawiającego
w umowie. Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami.
Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
VI. Miejsce i termin składania ofert oraz sposób przygotowania oferty:
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem oraz umieszczona w zabezpieczonej kopercie. Oferta powinna być sporządzona zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik
nr 1 do przedmiotowego zaproszenia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawcy nie spełniający wymagań postawionych przez Zamawiającego zostaną wykluczeni
z przedmiotowego postępowania, a ich oferty odrzucone. Oferty nie spełniające wymagań stawianych przez Zamawiającego zostaną odrzucone. Ofertę można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia oferty uznaję się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego. W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki.
Oferty należy składać w terminie do dnia: 29.06.2016 r. do godz. 9.00, pisemnie na adres siedziby Zamawiającego – Gmina Wiślica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica - Sekretariat,
w kopercie zawierającej następujące oznaczenia/informacje.
Nazwa Wykonawcy: ………………………………………………………. Adres Wykonawcy: ……………………………………………………….. Oferta dla Zamawiającego Gmina Wiślica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica na zadanie pn.: ,,Usuwanie azbestu z budynków mieszkalnych oraz gospodarczych na terenie Gminy Wiślica” Nie otwierać przed 29.06.2016 r. godz. 9.00 |
VII. Miejsce i czas otwarcia ofert.
Oferty zostaną otwarte dnia: 29.06.2016 r., o godz. 9:30 w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Wiślica, ul. Batalionów Chłopskich 62, 28-160 Wiślica, pokój nr 8-9,
– I piętro
VIII. Osoby uprawnione do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania:
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
- Monika Jagielnik tel. (41) 3690919
Od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00
IX. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą upływa w ciągu 20 dni od dnia składania ofert.
X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty poinformuje wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o wyniku niniejszego postępowania oraz skontaktuje się z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą/najtańszą ofertę.
XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
XII. Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
2) Wykaz nieruchomości z których należy usunąć wyroby zawierające azbest - doc