Niesłyszący

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

Wiślica, dnia 20.12.2019 r.

 

Znak sprawy: OR.271.9.2019

 

 

INFORMACJA

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OR.271.9.2019 Nazwa zadania: Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek  i na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w tym:

Zadanie  Nr 1:

Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek  w kwocie   1 177 511,00 zł

Zadanie Nr 2:

Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 300 569,00 zł

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:

Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju, ul. Stefana Batorego 1a, 28-100 Busko-Zdrój

Uzasadnienie wyboru:

Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych  (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.), na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

---------------------------------------------------------------------------

Oferta Nr 1 - Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju, ul. Stefana Batorego 1a, 28-100 Busko-Zdrój – cena oferty 350 990,58 zł  

Kryterium oceny

  • Cena brutto

Ocena punktowa 60 pkt

  • Termin uruchomienia kredytu

Ocena punktowa 40 pkt

Łączna punktacja 100 pkt

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych  (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.) Gmina Wiślica  informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r -  Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.) Gmina Wiślica  informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

4. Podpisanie umowy możliwe będzie po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszej informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym wykonawcą.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

3)   wyboru najkorzystniejszej oferty

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może również w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania / przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g. (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.)

 

Burmistrz Miasta i Gminy Wiślica

mgr Jarosław Jaworski

_____________________________________________________________________________________________________________________

Wiślica, dnia 16.12.2019 roku.

Oznaczenie sprawy: OR.271.9.2019

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OR.271.9.2019 Nazwa zadania: Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek  i na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w tym:

Zadanie  Nr 1:

Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek  w kwocie 1 177 511,00 zł

Zadanie Nr 2:

Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 300 569,00 zł

Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.) Zamawiający -  GMINA WIŚLICA informuje, co następuje:

 

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 349 226,95 zł.

W terminie do dnia 16.12.2019 roku do godziny 08:00 złożono następujące oferty:

 

Nr oferty

Nazwa wykonawcy

Cena brutto

Okres gwarancji

Warunki płatności

 

 

Termin wykonania

1

Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju, ul. Stefana Batorego 1A, 28-100 Busko-Zdrój

350 990,58 zł w tym dla:

 

Zadania  Nr 1:

279 616,40 zł

 

Zadania Nr 2:

71 374,18 zł

 

Nie dotyczy

Spłata rat kapitałowych  dla Zadanie  Nr 1 i Nr 2 w okresach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca

Karencja  kredytu dla Zadanie  Nr 1 i Nr 2  w spłacie kapitału do 30.01.2026 r.

Zadanie Nr 1                          do 28.12.2028  r.

Zadanie Nr 2 do 28.12.2028  r.

 

                              Burmistrz Miasta i Gminy Wiślica

mgr Jarosław Jaworski

__________________________________________________________________________________________________________________

Wiślica, dnia 13.12.2019 r.

Znak sprawy: OR.271.9.2019.

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OR.271.9.2019. Nazwa zadania: Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek  i na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

W odpowiedzi na skierowane zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia działając na podstawie na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) przekazujemy Wykonawcom treść pytań wraz z odpowiedziami:

Pytanie

Czy Zamawiający posiada opinię RIO o możliwości spłaty kredytu, którego dotyczy zamówienie?

Jeżeli TAK, to prosimy o zamieszczenie opinii RIO na stronie internetowej.

Jeżeli NIE, to czy Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikacji SIWZ poprzez wprowadzenie dodatkowego zapisu o następującej treści:

„Zawarcie  umowy kredytowej nastąpi nie wcześniej niż po przedłożeniu przez Zamawiającego pozytywnej opinii RIO o możliwości spłaty kredytu długoterminowego objętego niniejszym zamówieniem”.

Odpowiedź

Zamawiający złożył wniosek w sprawie wydania opinii przez Regionalną Izbę Obrachunkową o możliwości spłaty kredytu. Na dzień dzisiejszy nie posiada opinii RIO o możliwości spłaty kredytu dotyczącej przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zmiany SIWZ albowiem warunkiem podpisania umowy będzie otrzymanie przez Zamawiającego pozytywnej opinii RIO o możliwości spłaty kredytu długoterminowego objętego niniejszym zamówieniem.

 

Wprowadzona zmiana nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia w związku z czym Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.

 

Zamawiający informuje, że pytanie oraz odpowiedź na nie staje się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Wiślica

mgr Jarosław Jaworski

______________________________________________________________________________________________________________________

Wiślica, dnia 06.12.2019 roku.

Znak sprawy; OR.271.9.2019

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi


Ogłoszenie nr 633497-N-2019 z dnia 2019-12-06 r.

Nazwa zamówienia: Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek i na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiślica, krajowy numer identyfikacyjny 55173400000000, ul. ul. Okopowa  8 , 28-160  Wiślica, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 369 09 00, e-mail urzad@ug.wislica.pl, faks 41 369 09 01, 41 379 21 28.
Adres strony internetowej (URL): www.wislica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.ug.wislica.pl/93/zamowienia-publiczne.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.ug.wislica.pl/93/zamowienia-publiczne.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Wiślica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, pokój nr 9, I piętro


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek i na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Numer referencyjny: OR.271.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego o łącznej wysokości: 1 478 080,00 zł (słownie: jeden milion czterysta siedemdziesiąt osiem tysięcy osiemdziesiąt zł) w tym: 1.1 Zadanie Nr 1: Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 177 511,00 zł (słownie: jeden milion sto siedemdziesiąt siedem tysięcy pięćset jedenaście zł) 1) Termin uruchomienia kredytu: Wyłącznie na potrzeby obliczenia ceny oferty, jako termin rozpoczęcia naliczania odsetek należy przyjąć dzień 16.12.2019 r.. Rzeczywisty termin naliczania odsetek będzie zależny od dnia uruchomienia kredytu dla Zamawiającego zaoferowanego przez Wykonawcę. Odsetki naliczane w okresach miesięcznych od faktycznego wykorzystania kredytu. 2) Karencja kredytu w spłacie kapitału do 30.01.2026 r. 3) Spłata rat kapitałowych w okresach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca w 36 ratach w tym: 35 rat po 32 708,00 zł i jedna rata w wysokości 32 731,00 zł począwszy od 31.01.2026 roku do 28.12.2028 roku. W przypadku , gdy wyznaczone terminy spłaty kredytu (bądź odsetek) przypadają w dzień wolnych od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 4) Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej stopie procentowej, składającej się z: - stałej w okresie kredytowania marży banku, - i zmiennej w stosunku do wartości niespłaconego kapitału - kredyt będzie oprocentowany w oparciu o średniomiesięczną stawkę WIBOR 1M. 5) Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie średniomiesięczna stawka WIBOR 1 M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym oprocentowanie będzie obowiązywać. Wyłącznie dla oceny porównywalności ofert w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość średniomiesięcznej stawki WIBOR-1M za miesiąc październik 2019 r. tj. 1,63% . Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze średniomiesięcznej stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy. 6) Zamawiający zastrzega sobie: - prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę, - możliwość zmiany harmonogramu spłat bez dodatkowych kosztów, - przesunięcie terminu spłat odsetek lub rat kapitałowych bez ponoszenia kosztów, - możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu, 7) Koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek i stałej marży banku od udzielonej kwoty kredytu. Bank nie może żądać prowizji za udzielenie kredytu. 8) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową. 1.2 Zadanie Nr 2: Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 300 569,00 zł (słownie: trzysta tysięcy pięćset sześćdziesiąt dziewięć zł) 1) Termin uruchomienia kredytu: Wyłącznie na potrzeby obliczenia ceny oferty, jako termin rozpoczęcia naliczania odsetek należy przyjąć dzień 16.12.2019 r. Rzeczywisty termin naliczania odsetek będzie zależny od dnia uruchomienia kredytu dla Zamawiającego zaoferowanego przez Wykonawcę. Odsetki naliczane w okresach miesięcznych od faktycznego wykorzystania kredytu. 2) Karencja kredytu w spłacie kapitału do 30.01.2026 r. 3) Spłata rat kapitałowych w okresach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca w 36 ratach w tym: 35 rat po 8 349,00 zł i jedna rata w wysokości 8 354,00 zł począwszy od 31.01.2026 roku do 28.12.2028 roku. W przypadku , gdy wyznaczone terminy spłaty kredytu (bądź odsetek) przypadają w dzień wolnych od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 4) Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej stopie procentowej, składającej się z: - stałej w okresie kredytowania marży banku, - i zmiennej w stosunku do wartości niespłaconego kapitału - kredyt będzie oprocentowany w oparciu o średniomiesięczną stawkę WIBOR 1M. 5) Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie średniomiesięczna stawka WIBOR 1 M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym oprocentowanie będzie obowiązywać. Wyłącznie dla oceny porównywalności ofert w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość średniomiesięcznej stawki WIBOR-1M za miesiąc październik 2019 r. tj. 1,63% . Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze średniomiesięcznej stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy. 6) Zamawiający zastrzega sobie: - prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę, - możliwość zmiany harmonogramu spłat bez dodatkowych kosztów, - przesunięcie terminu spłat odsetek lub rat kapitałowych bez ponoszenia kosztów - możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu. 7) Koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek i stałej marży banku od udzielonej kwoty kredytu. Bank nie może żądać prowizji za udzielenie kredytu. 8) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową. 1.3 Materiały dotyczące budżetu Gminy są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem http://bip.ug.wislica.pl/11/strona-glowna-bip.html w zakładce „BUDŻET”

II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2028-12-28
II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) -a) zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Finansowanego zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (T.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187; ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

 

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

 

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Finansowanego zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (T.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187; ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

zamawiający nie wymaga dokumentów

 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. 3 ) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: -ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, -ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Informacja na temat podwykonawców – Załącznik Nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena brutto

60,00

Termin uruchomienia kredytu

40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie z uwzględnieniem istotnych postanowień umowy. 2. Postanowienia umowy zawarto w: Istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - stanowiących Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
- prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę, - możliwość zmiany harmonogramu spłat bez dodatkowych kosztów, - przesunięcie terminu spłat odsetek lub rat kapitałowych bez ponoszenia kosztów - możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu .

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-16, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Burmistrz Miasta i Gminy Wiślica

mgr Jarosław Jaworski

 

DO POBRANIA

1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia POBIERZ 

2) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ- POBIERZ

3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu– Załącznik Nr 2a do SIWZ i Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik Nr 2b do SIWZ POBIERZ

4) Informacja na temat podwykonawców – Załącznik Nr 3 do SIWZ- POBIERZ 

5) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ- POBIERZ 

6) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 5 do SIWZ- POBIERZ