ZAPYTANIE OFERTOWE
Wiślica, dnia 16.06.2020 roku.
Oznaczenie sprawy: OR. 271.3.2020
INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH
Dotyczy: dostawy 3 składanych przenośnych powiększalników do bliży dla uczniów słabowidzących.
W terminie do dnia 15.06.2020 roku do godziny 15:00 złożono następujące oferty:
Nr oferty |
Nazwa wykonawcy |
Cena brutto zł |
1 |
ATABI KATARZYNA ŁUSZCZAK Oś. Czecha, nr 52, lok. 2, 61-288 Poznań |
26 700,00 |
2 |
BRAWO R.Biegański, K.Biegańska sp.j Ul. Piotrkowska 145, 90-434 Łódź |
26 100,00 |
3 |
Altix sp z o.o, ul. Modlińska 246 c, 03-152 Warszawa |
26 700,00 |
Burmistrz Miasta i Gminy Wiślica
mgr Jarosław Jaworski
______________________________________________________________________________________________________________
GMINA WIŚLICA
ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica
tel.41 3690 900 fax.41 3690 901
e-mail:urzad@umig.wislica.pl; www.wislica.pl
Wiślica, dnia 08.06.2020 roku.
Znak: OR.271.3.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: dostawy 3 składanych przenośnych powiększalników do bliży dla uczniów słabowidzących.
I. Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego:
Nazwa Gmina Wiślica
Adres Okopowa 8
Kod Miejscowość 28-160 Wiślica
Telefon: 41 3690900
Faks: 41 3690901
adres strony internetowej www.wislica.pl
adres poczty elektronicznej urzad@umig.wislica.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) – oraz zgodnie z Zarządzeniem NR 54/2016 Wójta Gminy Wiślica z dnia 28.06.2016 roku w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. Numer sprawy: Znak: OR. 271.3.2020
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 składanych przenośnych powiększalników do bliży dla uczniów słabowidzących ułatwiające czytanie, pisanie, oglądanie. Powiększalniki muszą być nowe, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starsze niż 2020 r.) wolne od wad. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu używanego czy też rekondycjonowanego bądź wcześniej wykorzystywanego przez innego użytkownika.
Minimalne parametry:
- Odłączany i składany stojak,
- Regulacja kąta ustawienia i wysokości ekranu,
- Przestrzeń do pisania,
- Dostosowanie kontrastu i trybu koloru,
- Przekątna ekranu minimum 10”,
- Funkcję rozpoznawania tekstu
- Technologia umożliwiająca utrzymanie się tekście,
- Zamrażanie obrazu z możliwością powiększania,
- Funkcja rozpoznawania tekstu – OCR,
- Funkcja czytania głosem,
- Powiększenie min 19x,
- Możliwość dopasowania parametrów do potrzeb użytkownika takich jak: wielkość powiększenia, jasność, kontrast, fałszywe kolory, obszar widoczności, linia ułatwiająca czytanie,
- Czas pracy na baterii minimum 3h,
- Instrukcja obsługi w języku polskim,
- Torba,
- Zasilacz,
- Zestaw do czyszczenia ekranów,
- Kabel USB,
- Gwarancja min 24 mc.
IV. Termin wykonywania zamówienia
1. Terminy wykonania zamówienia do 20 dni od dnia podpisania umowy.
V. Kryterium oceny ofert
1. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie danego kryterium.
2. Za parametry najkorzystniejsze w kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanego kryterium i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).
3. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert przedstawione poniżej.
Cena brutto zamówienia (zadania) – waga tego kryterium wynosi 100%.
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, którą ustalono na 100 %.
Liczba punktów obliczona będzie wg. wzoru:
Liczba Cn
zdobytych = ----------- x 100
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych
Cb – cena oferty rozpatrywanej
100 – znaczenie kryterium ceny
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów. Liczba punktów pozostałych ofert zostanie obliczona wg. powyższego wzoru.
VI. Sposób przygotowania i termin złożenia oferty: Wypełniony w języku polskim formularz „FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY”, według wzoru określonego w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj: Urząd Miasta i Gminy Wiślica, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, pokój Nr 9, I piętro sekretariat lub zeskanowany „FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY”, , opatrzony pieczęcią i podpisem Wykonawcy przesłać drogą mailową na adres: do dnia 15.06.2020 r. do godz. 15:00.
VII. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcą:
Marek Gaweł tel. (41) 3690903, adres e-mail:
Uwaga:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru Wykonawcy bez wyboru żadnej oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśniania (uzupełniania dokumentów).
- Umowa zostanie zawarta na podstawie projektu umowy stanowiącej Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania.
Załączniki:
- Wzór formularza ofertowego – Załącznik Nr 1
- Projekt umowy – Załącznik Nr 2
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych – Załącznik Nr 3.
Burmistrz Miasta i Gminy Wiślica
mgr Jarosław Jaworski
DO POBRANIA
1) Zapytanie ofertowe - POBIERZ
2) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 - POBIERZ
3) Projekt umowy -Załącznik Nr 2 - POBIERZ
4) Umowa przetwarzaniu danych osobowych – Załącznik Nr 3 - POBIERZ